Twoja firma działa tam,
gdzie działasz Ty.

ING Business – bank w Twoim telefonie

Pobierz aplikację ING Business i bankuj wygodnie gdziekolwiek jesteś!

Aplikacja ING Business dostępna jest także na Apple Watch i Android Wear.

Aplikacja

Mobilna aplikacja ING Business została stworzona z myślą o osobach, które muszą mieć dostęp do rachunków
firmy o każdej porze i z każdego miejsca. Wygodne i intuicyjne menu aplikacji pozwala na szybkie
dokonywanie operacji bankowych na ekranie smartfona. Główny pulpit aplikacji oraz szybkie menu
to Twoje centrum zarządzania – dostępne w nich funkcje możesz dostosować do własnych potrzeb.

Aplikacja ING Business umożliwia:

  • Kontrolę stanu rachunku i przegląd historii operacji
  • Zarządzanie zleceniami, przelewy wewnętrzne i do odbiorców
    zdefiniowanych (w tym ZUS i US)
  • Podpisywanie zleceń wprowadzonych wcześniej w systemie
    ING BusinessOnLine
  • Sprawdzanie aktualnych kursów walut i lokalizowania
     na mapie oddziałów i bankomatów
  • Możliwość zawierania transakcji kupna/sprzedaży waluty
    (moduł FX Trader)

Aplikacja ING Business działa na platformach mobilnych
iOS, Android, Windows Phone, BlackBerry 10.

Funkcje

Aplikacja ING Business pozwala Ci w łatwy sposób wykonywać najważniejsze operacje bankowe,
oferując przy tym wiele innowacyjnych rozwiązań dla Twojej wygody.

Wykorzystanie
technologii
Touch ID

Autoryzacja zleceń i logowanie
do aplikacji za pomocą odcisku
palca (dotyczy tylko wersji iOS).

Szybki podgląd
dzięki 3D Touch

Szybszy dostęp do wybranych funkcji
aplikacji (dotyczy tylko wersji iOS).

Pulpit
aplikacji

Pulpit aplikacji umożliwia szybki
podgląd sald na rachunkach
i podpisywanie zleceń.

Widgety

Widgety dla systemów Android
i iOS umożliwią Ci podgląd salda
na wybranym rachunku bez
konieczności logowania do aplikacji.

Personalizowane
menu

Interesujące Cię funkcje
możesz przeciągnąć do
dolnego podręcznego menu.

Skanowanie
dokumentów

Dzięki funkcji „Dokumenty”
zeskanujesz i prześlesz do systemu
ING BusinessOnLine pilne pliki.

Smartwatch

ING Business jest pierwszą aplikacją bankową w Polsce przygotowaną na Apple Watch
oraz Android Wear. Na jednym ekranie zegarka znajdziesz informacje, których najczęściej
szukasz logując się do aplikacji mobilnej. Dane dostępne są bez logowania.

Apple Watch

Błyskawiczny
dostęp

Wszystkie informacje są dostępne na ekranie
w formie tzw. Skrótu (Glances), a dane możesz
odświeżać korzystając z technologii Force Touch.

Wskaźnik salda

Procentowy wskaźnik salda na rachunku
pozwala jednym rzutem oka sprawdzić stan
firmowego konta. W ustawieniach wybierasz
rachunek, do którego chcesz mieć podgląd.

Oczekujące
zlecenia

Możesz natychmiast podejrzeć aktualną liczbę
oczekujących zleceń wymagających Twojego
podpisu lub wysłania.

Kursy walutowe

Masz pod ręką bankowe kursy kupna i sprzedaży
pary walut, które wybierasz w ustawieniach
aplikacji.

Android Wear

Błyskawiczny
dostęp

Wystarczy, że ustawisz tarczę ING Business, by
korzystać z funkcjonalności zegarka z datą oraz
aplikacji bankowej. Informacje są stale widoczne
na tarczy.

Wskaźnik salda

Przez cały czas w dyskretny sposób
prezentowany jest poziom salda na rachunku
w postaci paska postępu wypełniającego
krawędź tarczy zegara.

Oczekujące
zlecenia

W dolnej części tarczy możesz w każdej
chwili sprawdzić liczbę oczekujących zleceń
wymagających Twojego podpisu lub wysłania.

Aktywacja

  1. Ściągnij aplikację
    z marketu mobilnego

    W celu korzystania z bankowości
    mobilnej pobierz aplikację
    z marketów App Store / Google
    Play / BlackBerry World /
    Windows Phone Store. Szukaj
    pod nazwą INGBusiness.

  2. Zaloguj się do systemu
    ING BusinessOnLine

    Zaloguj się do systemu
    bankowości internetowej
    i aktywuj bankowość mobilną
    zgodnie z instrukcjami w systemie.

  3. Zaloguj się do aplikacji
    na telefonie

    Po zakończeniu aktywacji
    aplikacji zaloguj się do niej
    używając identyfikatora i hasła
    ustawionego w systemie.

Bezpieczeństwo

Korzystanie z aplikacji ING Business jest zabezpieczone zgodnie z najwyższymi standardami.

  • Szyfrowane połączenie
    z systemem bankowym
    (128-bit SSL)
  • Wbudowana mobilna wersja
    tokenu do podpisu zleceń
  • Osobny PIN
    dla bankowości mobilnej
  • Automatyczne wylogowanie
    z aplikacji po czasie
    bezczynności
  • Możliwość zablokowania
    aplikacji w pełnej wersji systemu
    ING BusinessOnLine
  • Brak zapisywania
    wrażliwych informacji
    w pamięci telefonu

FAQ

Sprawdź odpowiedzi na najczęściej pojawiające się pytania.

Jak zainstalować aplikację?

To bardzo proste: wystarczy, że pobierzesz naszą aplikację z mobilnych sklepów App Store dla iPhone’a, Google Play dla Androida, bądź BlackBerry World. Szukaj pod nazwą INGBusiness. Możliwość logowania do aplikacji uzyskasz po aktywowaniu usługi.

Jak aktywować bankowość mobilną?

Aby zalogować się do aplikacji musisz najpierw przejść proces aktywacji. W tym celu zaloguj się do ING BusinessOnLine, przejdź do zakładki Administracja/Bankowość Mobilna i postępuj zgodnie z opisem na ekranie. Podczas procesu aktywacji dowiesz się, jaki jest Twój Identyfikator i zdefiniujesz PIN do bankowości mobilnej.

Co to jest kod PIN i Identyfikator?

Identyfikator do logowania do bankowości mobilnej jest identyczny jak ten, który wykorzystujesz podczas logowania do ING BusinessOnLine. W przypadku, gdy korzystasz z metody logowania w oparciu o certyfikat, w zakładce Administracja/Bankowość mobilna dowiesz się, jaki jest Twój Identyfikator.

Kod PIN to osobne hasło do bankowości mobilnej definiowane podczas aktywacji aplikacji w ING BusinessOnLine. Kod PIN służy również do podpisywania zleceń.

Co zrobić gdy zapomnę kodu PIN?

Zaloguj się do ING BusinessOnLine, przejdź do zakładki Administracja/Bankowość Mobilna i wybierz opcję Zmień/usuń urządzenie. Zostaniesz poproszony o ponowną aktywację aplikacji i zdefiniowanie PINu.

Czy korzystanie z aplikacji ING Business jest bezpieczne?

Aplikacja mobilna oferuje tak samo wysoki poziom bezpieczeństwa, jak system bankowości internetowej ING BusinessOnLine. Więcej na ten temat znajdziesz na tej stronie w sekcji Bezpieczeństwo.

Co zrobić gdy zgubię telefon?

Zaloguj się do ING BusinessOnLine, przejdź do zakładki Administracja/Bankowość Mobilna i wybierz opcję Usuń urządzenie. Po poprawnym usunięciu, nie da się korzystać z aplikacji bez ponownej aktywacji. Możesz również zadzwonić do ING Business Centre pod numer 801 242 242 lub 32 357 00 24 i poprosić o zablokowanie dostępu.

Nie mogę się zalogować, co dalej?

Upewnij się, że telefon jest w zasięgu sieci operatora i posiada aktywny dostęp do internetu. Jeśli problem nadal występuje, skontaktuj się z ING Business Centre pod numerem 801 242 242 lub 32 357 00 24 i powiadom nas o problemie.

Czy mogę się logować z różnych telefonów?

Tak, aplikację ING Business możesz aktywować na wielu urządzeniach.

Kontakt

Masz pytania lub wątpliwości? Skontaktuj się z nami.